Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Pomoc

Pomoc

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

Co mam zrobić gdy zapomnę hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis Odzyskiwanie hasła i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy posiadanie hasła i loginu jest konieczne, aby dokonać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Zakupów można dokonywać bez rejestracji. Jednak w przypadku tej opcji nie ma możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane i nacisnąć przycisk "Zarejestruj konto".

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w momencie rejestracji?

Zmian swoich danych adresowych można dokonywać po zalogowaniu się na swoje konto kliknąć w napis „edycja danych”.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować drogą mailową na adres sklep@niciak.com.pl. Jeżeli paczka nie została jeszcze wysłana informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki.

Czy mogę sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Klienci otrzymują automatyczne maile z informacją o statusach tj.: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

Jakie są statusy dostępne w sklepie?

W sklepie mogą pojawić się następujące statusy zamówienia:
- otrzymane - 
domyślny automatyczny status zamówienia przypisany zaraz po złożeniu zamówienia
- przyjęte - zamówienie zostało poprawnie przyjęte do systemu zamówień sklepu i czeka na przygotowanie
- czekamy na przelew - czekamy na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie, gdy płatność jest dokonywana przelewem tradycyjnym

- realizowane - zamówienie jest przygotowywane, sprawdzane są stany magazynowe i możliwość sprowadzenia towaru w przypadku jego braku
- czekamy na odpowiedź klienta
- czekamy na towar - po ustaleniu dostępności towaru u dostawcy i potwierdzeniu czasu dostawy do naszego sklepu czekamy na skompletowanie zamówienia
- anulowane - to zamówienie, na które nie została dokonana płatność w terminie 7 dni lub klient zrezygnował informując nas  o tym drogą mailową, ale tylko do czasu wysyłki ! Jeżeli chcą państwo anulować  swoje zamówienie prosimy o  kontakt mailowy sklep@niciak.com.pl. Modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko do czasu jego wysyłki!
- towary wysłane - przesyłka została wysłana, lub oczekuje na Twój odbiór (w zależności od wybranej przez Ciebie opcji). W mailu potwierdzającym realizację zamówienia otrzymasz wszelkie niezbędne informacje na temat szczegółów realizacji zamówienia.

Czy mogę osobiście odebrać towar w siedzibie firmy?

NIE. Prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową, nie prowadzimy sprzedaży detalicznej w siedzibie firmy. Sprzedaż w siedzibie firmy tylko dla osób prowadzących działalność gospodarczą. 

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Na chwilę obecną istnieją 3 możliwości płatności za zakupiony towar:

- płatność przelewem tradycyjnym na konto nr

43 1940 1076 6133 0487 0000 0000
CREDIT AGRICOLE POZNAŃ

- płatności on-line możne być dokonana jedynie poprzez serwis płatności on-line -Przelewy24

- płatność przy odbiorze tzw. pobranie
 

Co mam zrobić jeżeli płatność się nie powiodła?

Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję "firma" i wpisać numer NIP.

Czy mam możliwość sprawdzenia zawartości paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Po opłaceniu kurierowi kwoty pobrania i pokwitowania odbioru paczki Klient ma możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. Gdy Klient stwierdzi niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie internetowej sklepu ceny są aktualne i ostateczne?
Tak wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne. Staramy się codziennie uaktualniać wszystkie informacje widoczne na stronach sklepu internetowego.

Czy dokonywanie zakupów na stronie sklepu internetowego jest bezpieczne?

Staramy się, aby zakupy w naszym sklepie były bezpieczne zarówno w kwestii jakości towarów, danych osobowych jak dokonywania płatności. Strona internetowa jest zabezpieczona dodatkowym certyfikatem - Comodo positive ssl. Wykorzystujemy dostępne, najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych.


Przejdź do strony głównej

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Kontakt

  • PASMAT s.c. Jolanta Pietrzykowska i Stanisław Łysiak
    ul. J. Kasprowicza 19
    60-461 Poznań
    NIP: 782-20-76-257
  • E-mail:sklep@niciak.com.pl
  • Telefon61 8407-101
    602-299-859
  • Fax61 8407-101
  • Godziny działaniaponiedziałek - piątek 9.00 - 16.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Systemy płatności

  • Przelewy24
  • iMoje

Bezpieczeństwo

  • bezpieczeństwo_ssl
  • Przelewy 24
  • paczka w ruchu
  • Inpost
  • DPD
0123
0
O firmie
Pomoc
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl